donderdag 7 februari 2013

Easelkaartje


Hallo Dames

Wat leuk dat ik in één keer zoveel volgers heb na mijn eerste bericht die ik geplaatst had. Heel erg bedankt dat jullie volger zijn geworden van mijn blog.

Het heeft weer even geduurd voor dat ik iets klaar had om op me blog te zetten. Ik ben wel bezig geweest met me Silhouette maar niet tot een eind resultaat.  Ik heb nu een easelkaartje gemaakt van wit linnen karton en deze bewerkt met Distress inkt. De mallen die ik gebruikt heb zijn van Marianne Design.  De bloementjes heb ik gemaakt van vilt, en ook met een mal van Marianne Design.
 
 

9 opmerkingen:

  1. Het is een mooie en zeer elegante kaart, Ada. De bloemen in vilt zijn super. En leuk toch, dat je meteen al een deel volgers hebt.
    Nog een fijne vrijdag.

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtig kaartje Ada,hopelijk volgen er meer,de bloemetjes vind ik ook erg mooi...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart geworden, met zachte lieve kleuren.
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat mooi het ziet er prachtig uit ik vind de bloemetjes ook erg mooi groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Ada, wat een prachtige easelkaart heb je gemaakt van de mooie mallen van Marianne Design, leuk ook de vilten bloemetjes, dat rolt zo lekker he? ik vind vilt fijner werken dan papier me die mal, groetjes, succes met de silhouette en een fijn weekend, Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke easelkaart heb je gemaakt.

    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele mooie easelkaart geworden Ada, heel romantisch

    BeantwoordenVerwijderen